понедељак, 25. август 2014.

ŠljivoČokolada ili Kolač od čokolade i šljiva

Kao što se da primetiti nije me dugo bilo na blogu, tačnije nisam ništa objavljivala a razlog je naravno moje odsustvo i to zbog jednog lepog putovanja.
Ali o tome ću vam pisati nekom drugom prilikom.
Sada ću samo kratko sa vama, dok je još sezona šljiva da podelim jedan super brzi receptić za čokoladni Kolač od šljiva, ja sam ga nazvala još i Šljivočokolada.
Tek da malo gricnete i iskoristite šljive kojih ima i te kako svuda oko nas.



Potrebno je:
125 g maslaca
150g šećera
150ml mleka
150g brašna
20g kakaa
1 prašak za pecivo
2 jajeta
300g šljiva-opranih i očišćenih od koštica
za glazuru:
40g margarina
2 kašike mleka
100g tamne čokolade tj čokolade za kuvanje
Priprema:
U jednoj šerpici otopiti maslac, dodati mleko i šećer.
Potom brašno, i kakao, i na kraju dva umućena jajeta.
Zatim šljive, ja sam ih prepolovila još i na pola.
Promešati sve lepo varjačom.
Pleh obložiti pek papirom i izliti kolač.
Peći na 200C oko 30 minuta.
Gotov Kolač preliti glazurom koju ste napravili na sledeći način.
Otopiti u šerpi margarin dodati mleko i čokoladu.
Kad se čokolada otopi preliti ovom glazurom kolač.
ENJOY!!!

4 коментара:

  1. Nisam nikada pravila kolač sa šljivama, kod nas su uvek knedle poslastica za koju svi glasaju, ali ovaj tvoj mi deluje zanimljivo :)
    Čekamo putopis s letovanja :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan kolač, jednostavan za napraviti, a mora da je zbilja sočan.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična kombinacija šljiva i čokolade, kolač koji treba isprobati !

    ОдговориИзбриши
  4. Samo jedna ispravka: u spisku sastojaka si navela prasak za pecivo, ali se dalje nigde ne pominje. Sad sam uzela da napravim kolac i u poslednjem trenutku sam se setila praska za pecivo, bez njega bi kolac bio propast. Pozdrav i ispavi. :)

    ОдговориИзбриши