понедељак, 24. септембар 2012.

Knedle sa Makom

O ovom receptu bih mogla napisati dva tri posta  takodje bih mogla da dam recept sa TAČNIM merama, ali neću....
Nikad ne pravim ove knedle a da merim sastojke. Tako ću ga i vama preneti...
Ono što me posebno oduševljava je velika količina maka, ali tu je i brza priprema i jako skromni sastojci..

Potrebno je:
500g krompira
ili veća količina pire krompira koj avam je ostala.
Krompir barim na taj način što ga očistim isečem na manje kocke stavim u šerpu sa vodom, i on bud evrlo mek i skuvan za već 20tak minuta.
Procedim ga.
Još onako vruć dodam kašiku maslaca ili margarina.
I sa spravom za pire krompir ga dobro izgnječim.
Znači dobijem fini pire bez grudvica plus dodam malo soli...pola kašikice..:)
Potom vodu sipam u jednu veću šerpu i stavim na šporet da se kuva...dotle ja...
Stavim u pire krompir 2 cela jajeta
 i dobro promešam kulinarskom žicom.
Potom kada se sve lepo sjedinilo dodam brašno.
Koliko..neznam...izmedju 100 i 200g.
Dodajem polako, tačnije sipam i drugom rukom mesim.
Testo treba da bude Srednje tvrdoće:
Znači ni tvrdo kao kamen 
ni meko da se lepi...

Potom mokrim rukama uzimam malo po malo testa, pravim male kuglice i stavljam ih u vrelu vodu.
Smanjim jačinu ringle na najmanje i kuvam ih.
Kada isplivaju gore na površinu ostavim ih tako da se kuvaju još 2-3 minuta.
vadim ih repetkastom kašikom.
I odam tako vruće uvrljam u 200g samlevenog maka sa 50g prah šećera.
I to je to.
Plus preporučujem i ŠUFNUDLE.


Dodatak:
Ko voli mladi sveži sir-sitni može ga dodati i u ove knedle obzirom da nema punjenja. Ako dodate sir povećajte količinu brašana.
Koliko sira?
100-200g sira mladog neslanog sitnog sira tj švapskog, zavisi koliko ga imate kod kuće..po volji vam je!!

10 коментара:

  1. knedlice volim i nisam ih nikada pripremala s makom, super!

    ОдговориИзбриши
  2. Sad mi dođe da lupam glavom o zid - obožavam sve s makom, a nikad mi nisu pale na pamet knedle s makom. Srećom, postoje blogovi!

    ОдговориИзбриши
  3. Jako volim sve tvoje recepte sa makom i svaki novi me uvijek razveseli ! Tako su me razveselile i ove knedlice i baš me mame da ih isprobam !

    ОдговориИзбриши
  4. već sam vidjela ove knedle, ali nikako da ih isprobam
    nego ovaj tanjur, jao moja baka ih je nekad imala točno takve, ja sad tražim, ali više ne mogu da ih nađem

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam sve, ama baš sve s makom, rado jedem i Germknedle (s makom), i znam da bi se davila i u ovim knedlama :) Sjajna ideja!!

    ОдговориИзбриши
  6. Uh, za knedle se prodam! :)))Predivno!
    Slike isto jako efektne, svidja mi se i tanjur.

    ОдговориИзбриши
  7. Jako jako su ti primamljive ove knedlice , draga moja Verice ..

    ОдговориИзбриши
  8. uuu volim knedlichke, a volim i mak, tako da ce ova kombinacija sigurno biti isprobana! =)

    ОдговориИзбриши
  9. Redovno jedemo knedle sa šljivama ali nikad sa makom a zvuči tako primamljivo pa sam sigurna da ćemo i njih probati :))

    ОдговориИзбриши