петак, 25. новембар 2022.

Kolač od čokolade i banana


Mislim da ne postoji ništa lakše od pripreme ovog kolača, tako da ga preporučujem i početnicima a i mladim devojčicama koje žele da se okušaju u nekim svojim prvim slatkim delicijama.
Znam da je sada gotovo retkost da devojčice kuvaju i počinju da mese, kao što je to nekad bio običaj, ali ja duboko verujem da još uvek ima onih posebnih mladih žena koje žele i volele bi da spreme svoj prvi kolač svojoj porodici.



Za kolač Vam je potrebno:

3 zrele  banana
3 jajeta
100g omekšalog putera
150 g smeđeg šećera
70 g brašna
100g čokolade za kuvanje (tamne čokolade sa preko 77% kakaa)
1 veća kašika kakaa
Priprema:
Omekšali puter penasto umutite sa šećerom. Dodajte izrendane banane, mada ja preporučujem da ih usitnite najbolje viljuškom, kako bi ste dobili lepu kašastu smesu.
 Otopite čokoladu i dodajte u puter sa šećerom a zatim i banane.
Drvenom varjačom lepo izmešajte i sjedinite da nemate grudvice.
U drugu posudu umutite kulinarskom žicom jaja.
Dodajte smesi sa čokoladom pomešajte i na samom kraju dodajte brašno.
Sve lepo sjedinite izlijte u manji pleh obložen pak papirom.
Pecite na 180C.

Gotov kolač ostavite da se ohladi i ako ste rasploženi i ako ga pravite u vreme novogodišnjih praznika , isecite ga na manje kocke i poređajte u oblik jelke.

5 коментара:

  1. Čini mi se dobro, a naročito što si puter prepolovila, ali je poznato da kaša od banana može zanijeniti puter u receptima, pa su ti ovako fino ispali i lijepo se ispekli.
    Moji prvi eksperimenti sa ovakvim kolačima su bili sa banana bread, znam da je fino i ukusno.
    Delicious for kids, sigurno!

    ОдговориИзбриши
  2. Ijao, mljac. Ovako nešto sam uvek želela da probam, ali nikada nisam našla sličan recept. Ovo moram da napravim. Javiću kako je ispalo. Hvala

    ОдговориИзбриши
  3. Svi brownies su sjajni, sa ili bez banane...Ja se cak i ne "mucim" da mutim jaja, samo ih umesam, pa opet dobro bude.Moja deca ih obozavaju, u nedelju sam pravila sa malinama ( smazali odmah!)

    ОдговориИзбриши
  4. Da,Selma mislim da manje putera vodi boljem "rezultatu".
    Ali pravicu jos neke varijante.

    ОдговориИзбриши
  5. Ajooj sad ces opet da me navuces da isprobavam i ovaj recept za brownies, nisam jos banane pokusavala u njih da stavim!

    ОдговориИзбриши